«Вмію - не вмію» (молодший дошкільний вік)
Цілі: акцентувати увагу дітей на своїх уміннях і фізичних можливості свого організму; виховувати почуття власної гідності.
Ведучий кидає м'яч і вимовляє: «Я вмію» або «Я не вмію». Дитина, піймавши м'яч, продовжує фразу, пояснивши, чому він не вміє або вміє. Наприклад: «Я вмію бігати, так як умене є ноги. Я не вмію літати, тому що в мене немає крил ».
«Вгадай, хто покликав?» (Молодший дошкільний вік)
Цілі: тренувати органи слуху і активізувати увагу і слухову пам'ять дітей.
Ведучий, стоячи спиною до дітей, дітям, повинен визначити по голосу, хто його покликав. У випадку правильної відповіді місце ведучого займає дитина, чий голос був визначений.
«Знайди пару» (молодший дошкільний вік)
Мета: підбирати пару до предмету по тактильним відчуттям із зав'язаними очима.
Обладнання: гудзики, кубики, яблуко, олівці, дрібні предмети.
Вибравши собі предмет, дитина повинна із зав'язаними очима вибрати з купки точно такий же. В кінці гри ведучий просить пояснити, що допомогло дитині правильно визначати на дотик різні матеріали.